Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Konijntjeopreis - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Konijntjeopreis - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Door: Kim

17 Juni 2018 | Thailand, Bangkok

Vandaag zijn wij in de ochtend aangekomen in Bangkok. Nadat we onze bagage hadden, zijn wij met de taxi vertrokken naar ons hotel. Die op 10 minuten van het vliegveld ligt omdat we toch morgen doorreizen naar Luang Prabang (Laos). Nadat we bij ons hotel waren aangekomen, bleek dat we nog niet in onze kamer mochten omdat we te vroeg waren. Dus hebben we onze tassen bij de receptie achter gelaten en begonnen aan een ontdekkingstour door Bangkok. Aangezien we vorig jaar al een hoop van Bangkok hadden gezien, deden we het rustig aan.

We besloten met de trein naar Lumpini park te gaan. Hiervoor hielden we een taxi aan om ons naar het station te brengen. Helaas begreep de beste man geen Engels en kregen we een halve stadstour voordat we eindelijk bij het station aankwamen. De reis met de trein ging voorspoedig en als snel liepen we rustig door het park.

In de park bleken leguanen te zitten, waardoor we al snel opzoek waren naar de leguanen. Dat bleek echter niet heel moeilijk omdat er heel erg veel zaten. Na een rondje gelopen te hebben, zijn we nog eventjes in de waterfietsen een rondje over het meer gevaren.

Toen werd het eigenlijk wel tijd om te gaan eten. Dus gingen we met de tuktuk naar de Khoa San Road. Maar voordat we gingen eten hebben we eerste nog even genoten van een heerlijke massage. Na de massage zijn we opzoek gegaan naar een leuk tentje om te eten. Al snel wou Daniël naar het tentje waar we vorig jaar ook hadden gegeten. Dus daar wat gegeten en daarna terug naar het hotel omdat we eigenlijk nog best brak waren van de vlucht en volgende ochtend ook weer vroeg op moesten voor onze vlucht naar Luang Prabang..